admin admin .

admin

رژیم درمانی آنلاین چیست؟

رژیم غذایی مجموعه ای برنامه های غذایی روزانه است که هر فرد میل می کند. این برنامه شامل وعده ای اصلی و میان وعده می باشد که با توجه به شرایط جسمانی هر شخص و نیاز روزانه او به انرژی در طول روز تقسیم بندی می شود. رژیم غذایی سالم، رژیمی است که به حفظ و بهبود سلامت عمومی بدن کمک کند. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۷:۰۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

مزایای جراحی زیبایی بینی

۱) تعادل : گاهی اوقات بینی می تواند بر روی صورت فردی شکل انحرافی داشته باشد؛ ظاهرمنحصر به فرد بینی ممکن است باعث ایجاد عدم تعادل بین بینی و صورت شود. یک شخص مشهور ممکن است به خاطر شکل بینی اش معروف شود. افرادی مانند اوون ویلسون، بیل کلینتون، و یا باربارا استرئیس و هرگز در


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۲:۰۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تخته چندلایی چیست؟

تخته چند لایی از جمله مرغوب ترین و اصلی ترین تخته های موجود در بازار است. این تخته از چند ورق چوبی بسیار نازک تشکیل شده که به صورت لایه ای توسط چسب های قوی و ضد آب به یکدیگر متصل شده اند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۹:۴۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

درمان طبیعی سینوزیت

درمان سینوزیت به حفره هایی که در اطراف بینی و در سایر قسمتهای صورت در استخوانها وجود دارند و در آنها هوا وجود دارد،سینوس گفته می شود.در سینوزیت حاد سینوسها ملتهب و متورم می شوند.التهاب و تورم سینوسها در تخلیه ی ترشحات اختلال ایجاد می کند و موجب افزایش ترشح مایع مخاطی می شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۵:۵۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بک لینک چیست، چه چیزی کیفیت یک بک لینک را تعیین می کند و چه سایتی برای گرفتن بک لینک مناسب است؟

بک لینک چیست، چه چیزی کیفیت یک بک لینک را تعیین می کند و چه سایتی برای گرفتن بک لینک مناسب است؟، همه ما زیاد شنیده‌ایم که بک لینک یک قسمت مهم از سئوی یک وب‌سایت است و می‌تواند رتبه آن را افزایش دهد، اما آیا می‌دانید که بک لینک سازی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۰:۵۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

اگر در حین رانندگی خودرو خراب شود چه کنیم؟

اگر در حین رانندگی خودروتان مشکلی پیدا کرد، سعی کنید خودرو را سریعاً به سمت راست خیابان منتقل کنید؛ بویژه اگر در بزرگراه هستید. سپس خودرو را به بیرون از مسیر سایر راننده ها هل دهید و نکات ایمنی زیر را بخاطر داشته باشید و در صورت لزوم از آنها استفاده کنید:

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۴:۴۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ایده های هدیه برای افرادی که عاشق غذا هستند

1- نمک های پایان دهنده طعم دار – این ها را به عنوان یک هدیه خوراکی ساده و شیک در یک جعبه قرار دهید، یا یک شیشه جداگانه را در کاغذ کادو کرافت قهوه ای با یک روبان ساده بپیچانید و به عنوان یک هدیه برای خانه جدید، یاد بود عروسی یا سفر استفاده کنید،

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۶:۱۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فیزیوتراپی در منطقه 22

 آیا شما می دانید فیزیوتراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ شاید در اطراف شما هم افرادی باشند که بر اثر عوامل مختلفی مانند حوادث، بیماری ها، تصادفات و ... دچار آسیب های جسمی شده باشند. این امر موجب شده تا قدرت حرکتی آنها محدود شود. در نتیجه برای انجام فعالیت های روزانه خود نیاز به کمک دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۳:۲۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خواص گلیسیرین برای مو

گلیسیرین مایعی شفاف و چسبناک است و کاملاً شبیه آب طبیعی بنظر می رسد. این ماده به طور گسترده ای برای تمیز کردن آرایش صورت و مبارزه با مشکلات پوست و مو استفاده می شود. امروزه از گلیسیرین برای ترمیم و تقویت موها استفاده می شود. این ماده موجب می شود در مدت زمان کوتاهی موها سالم، قوی و براق شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۹:۵۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

دیوار سبز هیدروپونیک

 این نوع دیوار سبز به عنوان یکی از مدرن ترین روش های اجرای دیوار سبز در دنیا شناخته می شود. مزایای فراوان این روش باعث شده تا با استقبال زیادی روبه رو شود. این سیستم را می توان در همه نوع آب و هوایی اجرا کرد. در این سیستم برای رشد گیاه نیازی به خاک نیست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۸:۱۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)